درب ویلایی ضد سرقت دُرناب دارای مدل ها و طرح های مختلفی است که در این محتوا قصد داریم به بررسی انواع آن بپردازیم و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

درب ویلایی ضد سرقت به درب هایی گفته می شود که در مقابل نور خورشید و باد و باران مقاوم هستند و از تماس با آب و هوای اطراف دچار خرابی و پوسیدگی نمی شوند.

روکش هایی که عموما برای درب ویلایی ضد سرقت دُرناب به کار می روند شامل روکش فلزی، ترمووود، تمام شیشه و سرامیکی هستند که این روکش ها به هیچ عنوان دچار خرابی و پوسیدگی نخواهند شد.

درب ویلایی ضد سرقت دُرناب از این جهت مورد توجه خریداران محترم و کاربران اینترنت است که هیچ گونه محدودیتی در تولید ابعاد و طرح های سفارشی خریداران ندارد.

منظور از هیچگونه محدودیت در تولیدات دُرناب یک تعریف واقعی است، یعنی گروه درب های ضد سرقت دُرناب توانایی تولید درب ویلایی ضد سرقت را تا حداکثر ارتفاع 6 متر را دارد.

نکته ای که در ارتباط با ارتفاع 6 متری مهم و قایل توجه است این موضوع است که تمامی ابعادهای مورد نظر مشتریان با ساختار منحصر به فرد و ویژه گروه دُرناب تولید می شوند.

در بازار تولید کنندگان زیادی وجود دارند که توانایی تولید درب لابی را تا ارتفاع 6 متر دارند اما این درب ها به هیچ عنوان با ساختار ضد سرقت تولید نمی شوند و اکثرا درب های لابی تمام چوب هستند.

درب ویلایی ضد سرقت دُرناب این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورتی که پس از گذشت چند سال از روکش درب مورد نظر و سفارشی تان خسته و زده شدید می توانید، روکش درب موردنظرتان را بر اساس سلایق و عقاید جدیدتان سفارش دهید.

گروه دُرناب برای تمامی محصولات خود  اعم از درب ویلایی ضد سرقت و دیگر محصولات، خدمات پس از فروش مادام العمری قرار داده است.این خدمات پس از فروش شامل تمامی جزئیات درب شامل، قفل درب ضد سرقت، روکش و دیگر موارد است تا هر یک از خریداران محترم بتوانند بدون نگرانی و داشتن دغدغه به سفارش و طراحی درب ویلایی ضد سرقت جدید خود بپردازند.