درب ضد سرقت یکی از موضوعاتی است که به صورت مستقیم با امنیت خانه و خانواده در ارتباط است.

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

ویژگی ها و معرفی درب شیشه خور دُرناب

درب شیشه خور دُرناب نام یکی از دسته بندی های درب داخلی است که به دلیل طراحی خاص، مشتریان و خریداران اختصاصی مخصوص به خود را دارد.

درب شیشه خور همان طور که از نامش پیدا است به درب های داخلی گفته میشود که در ساختار ظاهری آن ها از شیشه استفاده می شود.گروه دُرناب به منظور تسهیل خرید و افزایش سرعت فرآیند، تمامی درب های داخلی که شیشه خور هستند را در یک دسته بندی جداگانه قرار داده است.

مدل های مختلف

درب شیشه خور دُرناب دارای طرح های متنوعی است.از جمله طرح هایی که می توان برای این مدل نام برد، قرارگرفتن شیشه های عمودی، افقی، سرتاسری و مورب در ساختار درب شیشه خور دُرناب است.

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی که در ارتباط با گروه دُرناب جذاب و حائز اهمیت است این موضوع است که هر یک از خریداران محترم می توانند در صورتی که از مدل های متنوعی که در سایت دُرناب موجود است، انتخاب نکنند، به سفارش درب شیشه خور سفارشی خود بپردازند.

نحوه سفارش درب شیشه خور دُرناب

اولین مرحله از سفارش درب شیشه خور سفارشی، انتخاب طرح، رنگ و مدل مورد نظر توسط مشتری است.بعد از انتخاب این ویژگی ها از میان هزاران مدلی که در شبکه های مجازی و بستر اینترنت وجود دارد می بایست طرح و مدل به مدیریت فروش دُرناب ارسال شود.

بعد از ارسال این موضوعات به مدیریت فروش شرکت با استعلام قیمت طرح مورد نظر از مدیریت تولید، این قیمت به شما اعلام و در صورت موافقت و واریز پیش پرداخت، فرآیند تولید درب شیشه خور شما آغاز می گردد.

مدل های مختلف شیشه و زمان تولید

شیشه هایی که امکان تولید در ساختار درب شیشه خور را دارد، مدل های بسیار متنوعی و مختلفی را دارد.از جمله طرح ها و مدل هایی که وجود دارد، امکان چاپ روی شیشه و سندبلاست است که به صورت سفارشی توسط تیم دُرناب انجام می گیرد.

هر یک از خریداران محترم هیچگونه محدودیتی در نوع طرح و مدل اجرا شده روی شیشه نداشته و می توانند بر اساس سلیقه و انتخاب خود به طراحی مورد نظر خود بپردازند.

ساختار داخلی درب شیشه خور دُرناب

ساختار داخلی درب شیشه خور دُرناب همانند دیگر محصولات درب داخلی از ساختار هانیکام و با نحوه اتصال فینگرجوینت تولید می شود.این ساختار به عنوان یکی از مشهور ترین و خاص ترین زیرسازی ها و استراکچر های درب داخلی است که بخش قابل توجهی از تولیدات بیشتر شرکت ها با این فرآیند تولید و اجرا می شوند.

در محتواهای بعدی وبلاگ ناب دُر و گروه  درب های دُرناب به بررسی محصولات دیگر این شرکت خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانیال محبی

معرفی قفل گاو صندوقی کاله توسط مدیر فروش گروه دُرناب

قفل کاله به عنوان یکی از مشهور ترین برندهای قفل درب ضد سرقت در بازار ایران و جهان است، در این قسمت به معرفی و بررسی قفل گاو صندوقی این شرکت پرداخته ایم.

شرکت کاله در ابتدای تاسیس خود به تولید درب های ضد سرقت ترک مشغول بود و با گسترش صنعت و فروش، گروه تولید کننده درب خود را از قسمت قفل ضد سرقت جدا کرد و نام آن را kale قرار داد.

قفل گاوصندوقی چیست؟

قفل گاو صندوقی کاله همان طور که از نامش پیداست، یکی از انواع قفل درب ضد سرقت است که ساختار داخلی و ظاهری تمام جزئیات آن مشابه گاو صندوق است و به همین منظور به این نام، نامگذاری شده است.

اما ساختار این قفل به جه صورت است که در این مدت کم به عنوان یکی از پر فروش ترین قفل های درب ضد سرقت دُرناب تبدیل شده است.

استراکچر داخلی قفل گاوصندوقی کاله

استراکچر داخل این قفل کاملا مشابه گاو صندوق است، کاملا درست است همین گاو صندوقی که در ذهنتان تصور می کنید.ساختار این قفل بدون هیچگونه سیلندر طراحی و تولید شده است و کلید این درب مسقیما وارد مکانیزم قفل ضد سرقت شما می شود.

این موضوع دارای مزیتی است که 99 درصد خریداران دُرناب را مجبور به خرید این قفل می کند و آن چیزی نیست جز زمانی که از یکی از روش های جدید و متداول سرقت یعنی آسب زدن به سیلندر درب اطلاع داشته باشند.

به تازگی سارقین با ضربه زدن و آسیب زدن به سلیندر شما، سیلندر خود را جایگزین سیلندر قبلی کرده و به راحتی گرداندن کلید در سیلندر وارد منزل و محل کار شما می شوند.

اما حالا با وجود قفل گاو صندوقی کاله که فارق از هرگونه سیلندر است، این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا خیال شما از امنیت و آسایش خود و خانواده محترمتان آسوده باشد.

اما موضوع دیگری که در ارتباط با قفل گاوصندوقی کاله قابل توجه است، موضوع ظاهر و شکل این قفل است که در ادامه محتوا دُرناب به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

ساختار ظاهری قفل گاوصندوقی کاله

شکل و ساختار ظاهری قفل درب ضد سرقت گاو صندوقی کاله ترکیه، کاملا با شکل دیگر قفل ها متفاوت است.روزت یا اصلاحا قطعه استیلی که بر روی درب ها قرار دارد و کلید داخل آن می شود به شکل یک بیضی می باشد.

این شکل در حالی است که شکل ظاهری بیشتر روزت ها گرد و دایره است.یکی دیگر از نکاتی که در ارتباط با این قفل پر فروش دُرناب حائز اهمیت است، شکل خاص و عملکرد کلید های این قفل است.(تصویر جعبه اصلی قفل گاو صندوقی کاله ترکیه)

دریافت

اولین نکته که به عنوان یکی از ضعف های قفل گاو صندوقی نیز شناخته می شود طول بلند کلید های این قفل است، اما در مقابل یکی از مزیت های این قفل نیز کلید درب است که هر دو قفل بالایی و پایینی درب با یک کلید باز و بسته می شوند.

در قسمت های بعدی قصد داریم تا اطلاعات کامل تری را در ارتباط با انواع قفل درب ضد سرقت دُرناب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشاهده جزئیات و اطلاعات بیشتر در سایت رسمی دُرناب به نشانی doornab.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانیال محبی

درب لولا پاشنه ای دُرناب، خاص ترین درب ضد سرقت لوکس

درب لولا پاشنه ای دُرناب به عنوان یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مدل های درب لابی ضد سرقت شناخته می شود که در این محتوا به بررسی ابعاد مختلف آن می پردازیم.

درب لولا پاشنه ای دُرناب که با نام های دیگری نیز شناخته می شود جزء یکی از دسته بندی های مشهور و معروف گروه دُرناب است که به دلیل لولای خاص کار شده بر روی درب امکان تولید در تمامی ابعاد و سایز های مختلف را در اختیار کاربران و مشتریان محترم قرار می دهد.

عکس درب پیوت

درب لولا پاشنه ای در ایران چند سالی هست که در حال تولید در کارگاه ها و کارخانه های کوچک و بزرگ است اما نکته ای که در ارتباط با درب پیوت یا لولا پاشنه ای دُرناب مطرح است، تولید انحصاری لولای منحصر به فرد پیوت در کارخانه مرکزی دُرناب است.

گروه دُرناب از آن جهت که تولید تمامی جزئیات و کلیات تولید درب لولا پاشنه ای را در کارخانه مرکزی خود انجام می دهد به همین دلیل توانایی تولید درب پیوت یا لولا پاشنه ای را در تمامی ابعاد مختلف دارد.

این لولای منحصر به فرد، فولادی و دست ساز گروه دُرناب، قابلیت تحمل وزن های مختلف را تا حداکثر وزن 1 تن را دارد و پا به پای مشابه خارجی خود در حال تولید است.

گروه دُرناب در تولید درب لولا پاشنه ای هواره در تلاش بوده است تا بتواند بهترین متریال و کیفیت را در اختیار خریداران خود قرار دهد و به همین علت لولای فولادی دست ساز خود را در تولید این درب ضد سرقت خاص و سفارشی استفاده می کند.

درب پیوت یا لولا پاشنه ای دارای مدل های متنوع و روکش های خاصی است که هر یک از خریداران محترم می توانند بر اساس سلایق و عقاید خود به انتخاب درب انحصاری و سفارشی خود بپردازند.

تیم دُرناب و گروه ناب دور همواره در تلاش هستند تا جامع ترین و کامل ترین اطلاعات را در اختیار خریداران محترم درب ضد سرقت ایرانی قرار دهند تا هر یک از شما بتوانید بهترین و به صرفه ترین انتخاب خود را انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانیال محبی

مقایسه مدل های مختلف درب ویلایی ضد سرقت دُرناب

درب ویلایی ضد سرقت دُرناب دارای مدل ها و طرح های مختلفی است که در این محتوا قصد داریم به بررسی انواع آن بپردازیم و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

درب ویلایی ضد سرقت به درب هایی گفته می شود که در مقابل نور خورشید و باد و باران مقاوم هستند و از تماس با آب و هوای اطراف دچار خرابی و پوسیدگی نمی شوند.

روکش هایی که عموما برای درب ویلایی ضد سرقت دُرناب به کار می روند شامل روکش فلزی، ترمووود، تمام شیشه و سرامیکی هستند که این روکش ها به هیچ عنوان دچار خرابی و پوسیدگی نخواهند شد.

درب ویلایی ضد سرقت دُرناب از این جهت مورد توجه خریداران محترم و کاربران اینترنت است که هیچ گونه محدودیتی در تولید ابعاد و طرح های سفارشی خریداران ندارد.

منظور از هیچگونه محدودیت در تولیدات دُرناب یک تعریف واقعی است، یعنی گروه درب های ضد سرقت دُرناب توانایی تولید درب ویلایی ضد سرقت را تا حداکثر ارتفاع 6 متر را دارد.

نکته ای که در ارتباط با ارتفاع 6 متری مهم و قایل توجه است این موضوع است که تمامی ابعادهای مورد نظر مشتریان با ساختار منحصر به فرد و ویژه گروه دُرناب تولید می شوند.

در بازار تولید کنندگان زیادی وجود دارند که توانایی تولید درب لابی را تا ارتفاع 6 متر دارند اما این درب ها به هیچ عنوان با ساختار ضد سرقت تولید نمی شوند و اکثرا درب های لابی تمام چوب هستند.

درب ویلایی ضد سرقت دُرناب این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورتی که پس از گذشت چند سال از روکش درب مورد نظر و سفارشی تان خسته و زده شدید می توانید، روکش درب موردنظرتان را بر اساس سلایق و عقاید جدیدتان سفارش دهید.

گروه دُرناب برای تمامی محصولات خود  اعم از درب ویلایی ضد سرقت و دیگر محصولات، خدمات پس از فروش مادام العمری قرار داده است.این خدمات پس از فروش شامل تمامی جزئیات درب شامل، قفل درب ضد سرقت، روکش و دیگر موارد است تا هر یک از خریداران محترم بتوانند بدون نگرانی و داشتن دغدغه به سفارش و طراحی درب ویلایی ضد سرقت جدید خود بپردازند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانیال محبی

بورس درب ضد سرقت تهران کجاست؟

بورس درب ضد سرقت در تهران یکی از سوالاتی است که بخشی از مشتریان که به دنبال خرید حضوری و سنتی هستند، به دنبال پاسخ آن هستند، این محتوا پاسخ تمامی سوالات شما در ارتباط با این موضوع را خواهد داد.

بورس چیست؟

شاید این سوال در ابتدا خنده دار و فان باشد و شما را به یاد دیالوگ معروف مهران مدیری به رضا شفیعی جم بیندازد اما واقعیت این است که درموضوع بورس درب ضد سرقت در تهران بر خلاف تمامی محصولات که دارای یک منطقه بزرگ و قابل توجه به نام بورس هستند، در تهران بزرگ و پایتخت، چندین منطقه با این شرایط وجود دارد.

هر یک از این مناطق به عنوان یکی از مناطق بورس درب ضد سرقت در تهران شناخته می شود و هر سه آن ها را می توان در یک سطح دانست و تفاوت قابل توجهی برای آن ها وجود ندارد، در ادامه به معرفی این مناطق خواهیم پرداخت.

اتوبان رسالت یا شهید سلیمانی

یکی از مشهور ترین لوکیشن هایی که به عنوان بورس درب ضد سرقت در تهران شناخته می شود، اتوبان رسالت یا اتوبان قاسم سلیمانی است.هنگامی که طول این اتوبان را طی می کنید فروشگاه های کوچک و بزرگ مختلفی را مشاهده می کنید که برخی از آن ها تولید کننده و برخی دیگر تنها فروشنده هستند.

هنگام خرید در بورس درب ضد سرقت تهران یا منطقه رسالت به نکاتی که مربوط به راهنمای خرید درب ضد سرقت دُرناب است دقت کنید تا در هنگام خرید دچار مشکلات عدیده نشوید.

قیمت درب ضد سرقت یکی دیگر از موضوعاتی است که در هنگام خرید، مهم و تاثیر گذار است.قیمت درب ضد سرقت دارای موارد متعددی است که سبب کاهش یا افزایش قابل توجه قیمت درب می شود.هر یک از خریداران محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک بالا کلیک کرده تا اطلاعات خود را در ارتباط با این موضوع افزایش دهند.

در قسمت های بعدی این سری محتواها به بررسی مناطق دیگر بورس درب ضد سرقت در تهران پرداخته ایم تا خریداران محترم، بهترین و نزدیک ترین بورس را برای خرید خود انتخاب کنند.

یکی دیگر از روش هایی که برای خرید درب ضد سرقت ایرانی با کیفیت وجود دارد، مراجعه به سایت دُرناب است.دُرناب یکی از مشهور ترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در سطح کشور است که اقدام به تولید درب ضد سرقت در ابعاد و طرح های سفارشی کرده است.هر یک از شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های بیشتر به سایت گروه doornab مراجعه فرمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانیال محبی

چرا قیمت درب ضد سرقت تا این حد متفاوت است؟

قیمت درب ضد سرقت یکی از موضوعاتی است که به دلیل اختلاف قابل توجه تولید کنندگان با یکدیگر، یکی از مسائل و دغدغه های مهم برای خریداران محترم است.

دلیل ای موضوع چیست؟

هر یک از تولید کنندگان محترم بر اساس محصولی که تولید می کنند و فرصتی که برای آن صرف می کنند، قیمت درب ضد سرقت خود را تعیین می کنند، برای مثال اگر تولید کننده ای زیرسازی درب ضد سرقت خود را با ورق آهن 0/7 تولید کند، قیمت این درب ضد سرقت به مراتب پایین تر از قیمت درب ضد سرقتی است که با ورق آهن 2 میلی متری تولید می شود.
شاید زیرسازی و استراکچر تنها یکی از عوامل تعیین کننده قیمت باشد و موضوعات متعدد و فراوانی وجود دارد که بتواند بر روی قیمت تاثی گذار باشد؛ برای مثال روکش، قفل ضد سرقت، طرح، مدل و ابعاد از جمله این موارد مهم و تاثیر گذار هستند.


دُرناب، متفاوت مثل قبل!

گروه درب های ضد سرقت دُرناب که به عنوان یکی از تولید کنندگان خاص و منحصر به فرد ایران در میان خریداران شناخته می شود، عواملی که بر روی قیمت درب ضد سرقت دُرناب موثر است را به صورت تیتر هایی کلی به همراه جزئیات کامل در سایت خود به نشانی doornab.com منتشر کرده است که هر یک از عزیزان می توانند برای اطلاع از این نکات به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنند.


اما واقعا قیمت درب ضد سرقت واقعی در چه محدوده قیمتی قرار دارد؟

گروه دُرناب در این قسمت قصد دارد موضوعی را مطرح کند که شاید به عنوان یک راز باشد و مطرح کردن آن در فضای بزرگ اینترنت اشتباه، اما قصد داریم بخش هایی از شیوه احتساب قیمت درب ضد سرقت دُرناب را به شما نشان دهیم، پس با من و گروه درب های ضد سرقت دُرناب در قسمت های بعدی این محتوا همراه شوید تا از جزئیات کامل قیمت درب ضد سرقت در ایران آگاه شوید.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانیال محبی