درب امنیتی یا درب ضد سرقت ارزان نام یکی از پرفروش ترین دسته بندی های درب است که مشتریان محترم در ابتدای خریدشان به دنبال آن هستند.

در بازار درب ضد سرقت ارزان چه خبرهایی است؟

درب ضد سرقت ارزان شاید نامی باشد که در کنار آن حس امنیت و کیفیت را به شما منتقل نکند اما شرکت ها و تولید کنندگانی هستند که سطح قیمت این ارزان بودن به صورت اعجاب انگیزی جا به جا کرده اند.

برای مثال شرکت دُرناب که یکی از تولید کنندگان مستقیم درب ضد سرقت ایرانی است و از طراحی، مشاوره، نصب و خدمات پس از فروش را از صفر تا 100 برای مشتریان خود انجام می دهد، قیمت ارزان ترین محصولش را 7.000.000 تومان قرار داده است که این قیمت در مقایسه با بعضی از شرکت ها، گران ترین قیمت درب و درب ضد سرقت لوکس شناخته می شود.

با توجه به این توضیحات این موضوع به معنی گران فروش بودن یا بد بودن محصولات دُرناب یا دیگر تولید کنندگان نبوده و هر شرکتی بر اساس زیرسازی، روکش و متریال خود قیمت گذاری می کند.


برای مثال یکی دیگر از شرکت هایی که اقدام به تولید و نصب درب می کند، مشابه درب های دُرناب را از قیمتی بالاتر از هفت میلیون تومان به فروش می رساند.

 اما دلیل آن چیست؟

دلیل آن را پیش تر اشاره کردم که درب ضد سرقت ارزان یا لوکس، همه همه تعاریفی است که هر یک از فروشندگان بر اساس شرایط خودشان اعلام می کنند.

اما بهترین درب ضد سرقت ارزانی که مشتریان و خریداران به دنبال آن هستند، چه ویژگی هایی دارد؟روکش آن چیست؟قیمت آن چه قدر است؟شامل خدمات پس از فروش می شود یا خیر؟

همه این سوالات مواردی هستند که تلاش کرده ام در این محتوا به بررسی کامل آن بپردازم، این محتوا حدودا  پنج تا شش دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت، اما نتایج آن به صورتی است که می  توانید با خیال راحت و آسوده به سفارش بهترین و ارزان ترین درب ضد سرقت بازار تهران و ایران دست پیدا کنید.

تا به این جا به بررسی کلی درب ضد سرقت ارزان در بازار و شرایط متفاوت فروشندگان پرداختیم، اما در ادامه قصد داریم به صورت مفصل به نقد، بررسی و تجزیه تمامی ویژگی های درب ضد سرقت ارزان دُرناب بپردازیم.

1)روکش درب ضد سرقت ارزان

اولین موضوعی که در ارتباط با ارزان ترین درب امنیتی موجود در بازار کشور می توان بررسی کرد، روکش طراحی شده و کار شده روی درب است.

روکش های موجود در تولیدی ها و کارخانه ها به تعداد محدود و انگشت شماری ختم می شود و هر کدام از آن ها سبب تغییرات قیمت چشمگیری در ابعاد استاندارد درب ضد سرقت می شود.برای مثال روکش PVC با طرح های CNC که ساده ترین و ارزان ترین روکش موجود در بازار است با روکش چوب راش، گردو و بلوط کاملا متفاوت است.

علاوه بر این روکش ها، روکش های بتنی، شیشه ای، سرامیکی، ترمووود، جناغی و رنگ پوششی با رنگ های خاص و منحصر به فرد پلی استر و پلی یورتان، از جمله روکش هایی هستند که تا به امروز بر روی درب های ضد سرقت ارزان، مدرن، کلاسیک و لابی کار شده اند.

نمونه تصویر درب ضد سرقت فلزی: دریافت

مکان و لوکیشن!

نکته ای که در ارتباط باروکش مهم و حائز اهمیت است، مکان و لوکیشن استفاده درب ضد سرقت ارزان است.برای مثال در مناطق شمالی ایران عزیزمان که درب مورد نظر شما دائما با باد، باران و تابش مستقیم آفتاب در ارتباط است، نمی توان از روکشی با رنگ پوششی استفاده کرد، چرا که در کمترین زمان ممکن این روکش در مواجهه با این آب و هوا از بین خواهد رفت و چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

اگر بخواهیم از دید مشاورین درب ضد سرقت ارزان گروه دُرناب به این موضوع نگاه کنیم، بهترین و ارزان ترین درب ضد سرقت موجود در بازار را باید بر اساس شرایط و ویژگی های محیطی انتخاب کرد.

برای مثال اگر محل نصب شما در یک واحد آپارتمان است، شما هیچگونه چالشی نخواهید داشت و بهترین انتخاب برای شما روکش پی وی سی با طرح سی ان سی است.

اما اگر محل نصب شما ویلایی در منطقه شمال کشور است، درب ضد سرقت ارزان مناسب برای شما درب ضد سرقت فلزی است.روکش های فلزی علاوه بر مقاومت و امنیت بالا نسبت به دیگر روکش های درب ضد سرقت، از قیمت نسبتا پایین تری نیز برخوردار است.

ابعاد و اندازه!

اما در انتهای بررسی موضوع روکش یک نکته مهم و قابل توجه است، برای مکان هایی که ابعاد شما خاص وسفارشی می شود، دیگر نوع و طرح روکش تاثیر چشمگیری در قیمت درب ضد سرقت ارزان شما نخواهد داشت.

برای مثال درب لابی که ابعاد آن 2.50 در 140 سانتی متر است، قیمت روکش ترمووود و فلزی که هر دو  برای شرایط خاص آب و هوایی مناسب هستند، اختلاف قیمت بسیار کوچک و جزئی با یکدیگر خواهند داشت.

در قسمت بعدی این محتوا به بررسی عامل دوم درب ضد سرقت ارزان و شرایط مربوط به آن خواهیم پرداخت تا هریک از شما خریداران محترم گروه دُرناب یا دیگر شرکت ها بتوانید بهترین درب ضد سرقت خود را انتخاب خود و از نصب و استفاده آن لذت ببرید.